jimmy choo for hm

i helgen har det vart hysteri efter Jimmy Choo grejer på H&M. men egentligen, orka? visst, det är ju sant att det bara finns ett visst antal grejer man kan få tag på, vilket innebär att inte alla kan köpa dem. men som i Sthlm, världens hysteri. V.I.P områden inne på H&M och allting. alla där inne kommer ändå gå ut med likadana skor, väskor etc. likaså var det ju med Matthew Williamson-kollektionen. hur många sådana badkläder såg man inte på stranden i somras? det fanns till och med kvar att köpa på H&M efter sommaren. det var inte så special, after all! det kommer säkert bli samma med Jimmy Choo. så misströsta inte om ni missade det hela :P
jag var ca. 10 min ifrån denna hysteri, men jag bemödade mig inte med att ge mig in i den. folk lär väl tycka man är kansig, men är väl inte tillräckligt crazy i märkesbeklädda skor och väskor helt enkelt :P
nu har ho tyckt te minsann!

 

P&K/ little J






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0