"homecoming"

har mycket att göra om dagarna tydligen. har inte vart så duktig på att uppdatera här :) men har försökt så gott jag kunnat! :P igår gick hela dagen åt till att städa och pyssla här hemma. kom i säng sent... fick bara lov att duscha. känns inte ok att hoppa ner i en nybäddad säng oduschad, faktiskt :P har fortsatt greja och tvätta mer idag. nu är allt tvättat och uppfräschat :) har passat på att tvätta överkast och sådant som man inte tvättar så ofta. nu känns allt kliniskt här :) skurade och dammsög överallt igår, drog fram soffan och hade mig. nu är jag värd en helg med massa mys :) jag ska inte göra något speciellt alls, greja i stallet, baka med mamma osv. bara hänga med family :) jag ska nöta ihjäl dem så de hinner tröttna på mig så de slipper sakna mig så mycket när jag åker ner hit på söndag igen :P min taktik det!

har packat det mesta. nu har jag duschen kvar! får se hur det går att lyfta min arm :P den är en aningen stel efter sprutan. det gör lite ont i min feta axelmuskel ;) haha! asch, fast jag har en liten känns det lite ändå :P undra om det känns mer om man har en fetingmuskel?  tåls att fundera på :)
snart är det dags för lite terep. mysa te´t lite får man :) har jag gjort tidigare idag också. var ut till Hultsbergsskolan och provade vårat spel, sen mös vi te´t hos Maria med lite glögg och pepparkakor medan vi skrev :P så det ska vara att plugga.

over and out. P&K/ little J

i morgon kommer hon hem :D yääääy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0