Helg!

nu ta hon helg, Jacksons-Fia-Lottan :) och hon är såå trött! ska bli jätteskönt med lite ledigt i ett par dagar igen. nu är bokuppgiften redovisad och avbockad. höll tiden gjorde jag, 25 min :P tur det blev mycket diskussion.
nu ligger jag här i soffan och ögonlocken är tunga som bly.
fick ett kanonfint sms från min Mia idag :) blev så glad! såhär skrev hon:

Jag hoppas julenissen vakar över min finaste vän! Som är oslagbar! En bra människa jag aldrig vill mista <3

innan hade jag skickat ett kedjebrev om en julenisse som hade till uppgift att vaka över ens bästa vänner. var mycket roligare att få det här tillbaka i retur :) tack Mian min! det gjorde min dag <3


kan ju passa på att visa en bild på E-typ, från när jag var och granskade honom på Mora Parken i september:

2 av 5 toasters får den kvällen...

..och såhär såg jag ut.

 

nu antar jag att inläggen blir färre när det närmar sig helg. så som det alltid blir då jag inte sitter vid datorn lika mycket som under vardagarna :P ska försöka hänga i. ha´t så bra så länge!

P&K/ little J


Kommentarer
Postat av: melina

är ju lätt så att man inte har tid för man är på diverse fester.. :D alltså man har bättre saker för sig än att sitta vid datorn.. förhoppningsvis :P

2009-11-12 @ 23:36:12
URL: http://melinadavideit.blogg.se/
Postat av: J

Ja precis :D Det stämmer rätt bra det du!

2009-11-13 @ 11:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0