härliga fredag

nu ligger jag här i min säng och myser med datorn :P hade ju kunnat vart mysigare kan jag tillägga. ute verkar det regna, och jag har blivit förskonad av husrivningen här bredvid. de håller på att riva ett hus intill vårat, och det låter som fasen! de har vart igång sedan i tisdags (?). tycker det går väldigt sakta :P de skulle haft en sådan stor sak de har i Extreme home makover, då rivs ju huset i ett enda naffs :P ska gå förbi och föreslå det!

idag då? har inget inplanerat just. jag och Cissi ska iallafall äta tacos har vi tänkt :) senare ikväll kommer Mia-mys. hon ska sova här hos mig till på söndag :) det här blir en riktig tjejhelg. skönt det! halsen känns faktiskt bättre idag. tror ni det vänder? hoppas jag verkligen på :) vore inte så kul för Maria om jag ligger här hemma och är tråkig.

neej, nu blir det frukost! P&K/ little J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0