fika

kom hem från stan för ett tag sedan. Har vart och fikat med Cissi och Sara :) Gött var det! Fika sitter aldrig fel. Tog en macka, så nu är jag inte hungrig... Ikväll blir det te och glass :) Det är ju tisdag, och tisdagar är heliga tv-dagar :P Betty och DHW, kung det!
Skoldagen gick bra. Rör ihop alla uppgifter som ska in typ samtidigt känns det som, så allt är en enda stor röra just nu. Borde skriva ner alla datum hit och dit så jag slipper ha det i huvudet, för där ska massa annat nytt få plats. Typ algebra och sådant skit. Än så länge känns det ok, får se när svackan kommer. Längtar inte dit! Ser fram emot juluppehållet, tack vare det håller jag mig ovanför ytan :) Behöver ju "bara" plugga till mattetentan under jul. Skönt det! Vet inte vad jag gjort annars om det hade vart mer att göra då. Vill helst göra så lite som möjligt då! Funderar på om jag ska ringa och höra om jag får jobba, men är rädd att jag kommer ångra mig om jag tar på mig jobb :P Aja, får la se. Hinner fundra på det ett tag till! Neej nu ska jag fundra mig vidare mot "Världens bästa fröken", verkar faktiskt vara en intressant bok! Synd att man inte kommer hinna läsa den som man ska. Men så är det när man ska ha häcken full!

Funderar på om jag ska ha den här blåsan i helgen? Har bara haft den en gång och då ägde jag hela Wasa! Haha :D (Too much alcohol) Vad tycks ?



P&K/ little J

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Snyggt.. :)

2009-11-03 @ 20:03:53
URL: http://idamaries.blogg.se/
Postat av: elin

nice johanna :D

2009-11-05 @ 16:45:56
URL: http://preiszan.blogg.se/
Postat av: J

Taack :D

2009-11-06 @ 17:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0