det är ett faktum

jag har helg :) tog en rejäl sovmorgon, vilket var riktigt skönt!
nu ligger jag i soffan och tittar på Biggest Loser. de kämpar på bra tycker jag! hon som blev utröstad vägde 115 kg när hon lämnade programmet, sedan gick hon ner till 90 kg på egen hand. det är bara att bestämma sig :)
tänkte duka upp en väldigt sen frukost :P ska bli gött. ikväll ska det firas och ätas en trerätters. mys!

msn har jag inte fått igång ännu. kan inte fatta vad jag gör för fel... tänk hur man kan bli beroende av sånt! men, det ska väl gå på något vis. nu ska jag äta den där sena frukosten! sedan ska jag nog sätta upp lite gardiner och dammsuga :) hemmafru ;P

P&K/ little J

behöver gå hit någon dag och köpa en gradskiva...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0