cold

fryser. funderar på att duscha och mysa ner mig i soffan med filten för gott ikväll. träningen blev inställd som ni kanske förstår. jävla hals! har bokat ett pump-pass som är på fredag. hoppas jag kan gå då! vill vara frisk :(
har släpat mig till skolan två morgnar i rad nu. antar att det får bli så i morgon med. hoppas det blir bättre med mig till helgen. är ju utgång planerad! det brukar alltid vara skoj att gå ut här. är så trött på Mora, alla wannabes, småfolk och dregglande/våldsbenägna turkar. uttjatat nu! I want a night out in K-town!! min goa M kommer ju troligen i helgen också. vore ju inte så trevligt om jag låg halvdöd här i lägenheten då! give me a turn, a twist.

nu ska jag se klart på Las Vegas. höres!

P&K/ little J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0