algebra is the shit?!

nja. men idag kan jag vara riktigt nöjd med mig själv! förstod det mesta idag, det kommer kanske inte bli så omöjligt på tentan ändå? man kan ju alltid hoppas. räknade ifrån allt på förmiddagen, så jag och Cis stannade kvar i skolan och lunchade med Nathalie, Linda, Jonna och Kristian. nu blir det troligtvis en sväng med buss nr. 5 bort till Hööks. Cissi ska köpa en regnrock till Cilla :P jag ska bara följa med som smakråd. var himla skönt att bli klar i tid idag, nu kan man slappa hela eftermiddagen till det är dags för veckans sista träningspass :)
har en sjuk träningsvärk efter passet igår. blev mer armar än vad jag är van vid de andra passen jag brukar gå på. så det får bli ett sådant pass en gång i veckans också framöver :) orkade knappt lyfta tekoppen igår när vi skulle ha terep :P våra armar var som spagettisar!

nu ska jag se om jag får igång msn.

P&K/ little J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0