värmland

back in town! Känns bra :) Man får lätt lite sådär smått med tuppjuck när man är hemma ibland, på någe vis. Därför är det bra att jag har mitt Karlstad att få komma till då och då så man får vara lite för sig själv när det behövs :) Måste åka ner hit i sommar... det är bara så! Det är alltför härligt här sommartid :) Måste ta vara på denna underbara stad. Vem vet vart det bär av om 1 ½ år ? Inte då jag iallafall.

Jag har inte orkat göra så mycket här nere ikväll.. degat på soffan, tittat på Gossip och duschat. Efter det hade jag och min C "terep" här inne hos mig! Vi var tvugna att inviga hennes tekanna :P det var gott, vi lyxade till det med lite mörk choklad också :) Nu har C gått in till sig, och jag nördar runt här och på msn. Kom på att vi börjar kl 13 i morgon, vilket innebär sovis :D gissa om jag hoppade i luften av lycka när jag insåg det ?! 
I morgon måste jag komma ihåg att köpa frimärke så jag kan skicka iväg min ansökan om bostadsbidrag till den där förbannade Försäkringskassan! Tröttsamt, men behövligt. Det gör ändå en del de där 100-lapparna... Allt för att slippa ta lån :) Vi är så duktiga, jag och min C! Nu blir det borstning av tänder. Natti natti.


Karlstad

Kommentarer
Postat av: J

Nej precis. Lite orättvist på så vis.. men vad lär man sig på det lixom ? :P Vi får försöka se det så :) En annan kan ju åtminstone vara stolt över betygen med gott samvete :P Nej har inte fått IKT:n ännu... hoppas den trillar in snart! Ses i möra :)

KRAM!

2009-05-04 @ 18:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0