va blire?

Ja du, inte mycket ser det ut som! Fastnade i bibblan idag. Försökte hitta någon bra artikel på svenska till min rapport, men icke. Hittade iallafall en på engelska (24 sidor), för den gamla var inte tillräckligt bra. Så nu har jag en ny att plöja igenom. Just nu känns inte det så viktigt, ska ändå inte ha den i den undersökande/fördjupande/litteraturdelen. Så det kan jag skjuta framför mig en aningens aning. För nu är det dags att gå ännu djupare i böckerna. Tre stycken denna gång. Så det är "bara" att börja, I guess... Heja heja!

Vädret ser ut att bli av bättre art idag. Igår var det ju bara för deprimerande! Solen kikar iallafall fram, och det gillas :) Mycket.
Idag blir det även en sväng på stan, ska kolla efter en klänning (eventuellt...) som jag ska ha på Emmas student. Vill ju också vara lite fin, och försöka duger ju :) Den får inte kosta alltför mycket bara... det är inte mycket som passar min penningpung nu. Apropå det! Vi såg en stor sådan på bussen idag, en penningpung alltså :P

Cissi: Oj, han hade en stor pung! Han måste vara rik!
Jag: Hur kan hon se om han har stor pung ?! Jackan hänger ju över alltihop! *tänker för mig själv*

Men sedan inser jag vad hon menar, han hade en jättestor plånbok. Eller vad det nu skulle föreställa... Så lätt det kan uppstå missförstånd här i världen :P (Småskrattar fortfarande åt den där lilla incidenten på bussen... haha. Lättroat)



en liten penningpung


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0