V75

nyss hemkommen från Rättvik, ingen utdelning fick vi heller :O Marcus och Marcus satsade, ja jag vet inte hur mycket. Surt för dem :P Men det var roligt, lite annorlunda sådär. Och trevligt sällskap :) Vi hade iallafall tur med vädret ;) Elina hade med sig kameran sin, får se om jag får tag i några pics sedan :)



Igår blev det hårt, hårdare än tänkt. Brukar ju bli så :O Men vi är på't ikväll igen. Lika bra medan man är igång menar jag :P Var banne mig onykter när vi åkte vid 11 idag, uuua. Efter en korv och lite kycklingsallad var jag på topp igen ;)
Nu blir det att äta lite, och sedan bär det av ner till gänget på Storgatan igen! Cissi och Melina kommer också, trevligt :)
Ha en bra lördag kväll!

P&K/ little J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0