topphumör

nu mår jag bra :) känner mig lycklig... Och det är riktigt skönt vill jag lova! Det är sådana här stunder man lever vidare på, har jag kommit fram till :) 
Har vart på stan en sväng, kikat efter klänningar. Just nu var det väldigt utplockat, antar att många ska ha till skolavslutningar och studenten. Hittade en fin på Vero Moda, men large passar inte mig så bra... Men jag tänker inte ge upp för det :) Hinner säkert komma in massa till nästa vecka. Bara att fortsätta då! Såg ju såklart massa annat fint också.. shorts! Fu bubblan. Måste köpa mig ett par. Rutiga eller enfärgade? Det är ju frågan. Och bikins! Herre min gud. Fanns ju massa Matthew Williams på H&M ? :O och annat med såklart. Mycket att välja på, det var så det kliade i fingertopparna :P men ska vänta lite med att köpa bikini, ska ju inte till och bada inom de närmsta veckorna precis...

Nu håller vi på med tvätt, jag och Cecilia. Ska byta sängkläder, det är väl något som är härligt ?! Skulle kunna göra det varje dag, bara det är det blir så himla mycket tvätt då. Så vi hoppar det :P Sista gången på länge jag kommer byta i sängen här nere iallafall, är inte många nätter kvar som jag ska sova här nu. En natt den här veckan, nästa vet vi inte riktigt hur vi ska lägga upp det, antingen blir det en natt eller fyra.. sista veckan blir det iallafall bara en. Shit! Det är banne mig inte långt kvar. Nästa vecka på fredagen ska rapporten vara klar tex! Eld i röva? Eeh, ja.. Uuaaa! Men tänk så skönt när det är över :) Me so happy.!
Nu har jag fått mååånga "härliga" bilder från Cis. Så är kommer iallafall några bilder; en dag ute på Sommarro ;D









Tack familjen Sigvant för lånet av mattan, som ett par dårar fann glädje i en eftermiddag ;D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0