the final count down

Då var den näst sista skoldagen över :) Fy tusan vad gött det är med nedräkning ;D

Den här dagen har vart händelserik. Såhär är det jämt när pappa och mamma (mamma i detta fall) är här nere, man ska hinna med så mycket som möjligt! Helst på så kort tid som möjligt också. Så det har vi försökt med idag, och lyckats bra :) Medan jag var i skolan städade mamma här; putsade fönster och torkade golvet. När jag kom hem gick vi ut på stan och vid 16-tiden var det dags för stallet. Det tog sin tid där ute.. pga vissa orsaker.
Så vid kl 21 fick vi oss våran "middag". Den där salladen satt fint kan jag lova!
Blev lite handlar idag ändå, för pengar jag inte har :S Hittade tillslut en klänning till Ems student :) köpte även ett par shorts (hallonröda/rosa, nya mjukisar (rosa) och en (svart) hood - utan huva, men med hög krage :P svårt att förklara, hittar inget passande namn på den... Klänningen är från Vero Moda och det andra från H&M, fick mycket för pengarna iallafall. Får trösta mig med det :P Men nu har jag nya mysbyxor, så här ska mysas på. Heeeela sommaren lång, och lite till såklart :) (hehe)

Här kommer en braing. Nöter den just nu :P Go kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0