temys <3

nu är det kväll, och solen håller på att gå ner bakom taken. Vilket innebär temys på Södra Kyrkogatan :) Quality time på riktigt hög nivå mina vänner!
Blev en tripp till stallet idag. Jag och Cis var bara tvugna att hoppa lite studsmatta innan vi åkte ut :P kommer bilder på det en annan dag, bara Cis har lagt in dem på datorn ;) gick iallafall bra ute i stallet, nu har jag fått hälsa på min trogne springare för denna vecka. Nu klarar jag mig förhoppningsvis till nästa :) <3

Avslutar detta inlägg med den fina blombuketten jag fick av min kära Ems i lördags <3





Så ser den ut Emsi :) Tack ännu en gång!

P&K/ little J

Kommentarer
Postat av: Cis

Ja det var just det att få in dom i datorn också :P Har ju en del kort som inte lagts över ännu om jag säger så ;D hehe

2009-05-06 @ 22:19:02
Postat av: J

Det är ju kirrat nu ;)

2009-05-07 @ 11:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0