svennebanan

Jaha, vad säger vi idag då? Jag kan ju iallafall säga som så att den här dagen hade kunnat få en bättre start. Men nu är det som det är... Det är ditt val.

Igår hade vi iallafall jätteroligt! Gossarna spelade dart medan vi tjejer satt och spelade "Jag har aldrig" :P Jag fick dricka en del, vilket gav ett visst resultat :P Marcus.F skjutsade in oss till Mora, och där var vi och regerade på dansgolvet. Som vanligt :) Hans var DJ, och tur var väl det! Är något så fruktansvärt trött på den där Max! Vi fick massa låtar som vi önskade, bl.a. denna sköning :D Den här shakade vi loss till! Klockren är den!

 


) Från det ena till det andra är jag så glad i mina vänner jag funnit i gänget på Storgatan :) Känner mig verkligen hemma där. Godingar <3 Nu ska jag äta... försöka iallafall. Kan vara svårt dagar som dessa... Ha´t så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0