surt

God dag! "Psykfallet" här igen. Idag, har jag ingen bra dag. Inte alls. Drömt massa konstiga saker i natt, gillas inte. Men jag får väl vara glad över att jag slipper dem varje natt, vilket jag inte gjorde förut. Så det är ju ett steg i rätt riktning i "processen" iallafall... Om jag ska vara helt ärlig är jag bra trött på det här nu. Mest av allt hade jag velat åka någonstans, lämna Sverige och bara dra så jag kan få slippa undan för ett tag. Det är mycket nu...
Någon som har ett bra tips på hur man får ur massa onödiga tankar ur huvudet? För nu är det överfullt, det går inte in en endaste liten gnutta mer där uppe. Hjärnan går på högvarv... till och med när jag sover. Står inte ut längre!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Träning. Det funkar iallafall bäst för mig. När jag mår dåligt, är stressad eller vad det nu är så är det bara hård träning som får mig att "glömma" allt för en stund.. Hoppas det hjälper eller att du hittar något annat :)

2009-05-14 @ 12:18:33
URL: http://alexandragymnast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0