sunshine

Det är jag det. Skiner ikapp med solen ;D Den här dagen kunde inte börja bättre! Börjar dock komma in lite moln... men vi får hoppas på att de håller sig borta ett litet tag till. Tänkte jag skulle hinna sola lite nämligen! Jag har vart rätt effektiv hittils idag tycker jag;
- Tösen har kommit ut,
- Nicke har fått sig en promenad,
- Jag har diskat,
- Dammsugit undervåningen och skakat mattor,
- Sopat ute på trappen och vid uteplatsen.


Jo ni! Det är fart under galoscherna idag :) Dutti J! Ser fram emot att få åka ner till Karlstad en sväng. Tror bestämt att jag börjar få lite separationsångest inför sommaren :O Måste bara ner en sväng i sommar... får ta mig tid till det. Älskar Karlstad, helst den här tiden på året. Så himla fint och mysigt :) Har ni aldrig vart i Karlstad så tycker jag att ni ska åka dit!
Blir inte så mkt att packa idag. Böcker och dator igen då... Men hur jag ska hinna med att plugga är en bra fråga. Tänkte springa i lite affärer, har sett ett par shorts på H&M jag vill ha. Sedan var det ju det där med något fint till Emmas student... Och jag som knappt har några pengar kvar :P Men men. Det ordnar sig. Lite födelsedagspengar får väl gå till klänningen då!
Nee, nu ska jag ut igen tror jag. Höreees. tjo




mys pys ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0