STOR suck

idag fick vi oss en rejäl omgång allihop tror jag :S pulsen höjdes då till 110 direkt... Jag pratar om den sista kursen innan sommaren. Jag hade rätt klart för mig ang vad jag ska skriva om idag innan jag klev in i salen i morse... men jag kom ut som ett stort frågetecken! Nu är jag tvungen att tänka om, rejält! Om man ska vara smart så ska man välja något som kan vara som grund för examensarbetet sista terminen, och hur ska jag komma fram till det nu, såhär på momangen ?! Det här är absolut den svåraste uppgiften jag någonsin haft framför mig. Det ska finnas med 900 sidor läst litteratur = böcker, artiklar (både på svenska och engelska), m.m. Mamma mia!  Nu skulle man definitivt haft en morsa som kunnat hjälpa en, frågar jag min så blir allt ännu mer surrigt och snurrigt. Så det hoppar vi :P Haha! Aja, det ordnar sig. Det gör det alltid i slutändan *övertalar mig själv*

Dagen då! Ja den började ju i skolan, kl 13. När jag kom hem hade jag ett missat samtal, dolt nummer. Jag avskyr verkligen när man inte vet vem det är som ringer! Men sedan ringde det igen och det visade sig vara min nya boss i Grönklitt! Äntligen :) har gått omkring och vart orolig för mig och caféts framtid i sommar :P Men nu fixar det sig också. Ska dit och träffa han på söndag, prata om personal och upplägg inför den kommande säsongen. Känns gött att man har lite att säga till om :P Har lite ideér när det gäller lite andra praktiska saker också, får se vad han tycker om det ;D Haha. Det är lite farligt när man släpper lös Johanna Jackson. Hoppas han är trevlig och tillmötesgående, men det verkade så i telen iallafall :)
 Nu är det dags för lite powerwalk :) See you.

Kommentarer
Postat av: E

Woooh .. J goes wild i GK ;).. nice kan behövas uppryckningar ;)..

2009-05-06 @ 17:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0