skitdag?

Den här dagen har inte vart bra på många vis. Det började med att Curry och Julia kraschade på uppvärmningen, vilket resulterade i ett rejält uppskrapat knä på min prins och ett skärrat ekipage. Blev ingen bra början... Isadora (Julias ponny) stannade ut sig i båda klasserna, så det var bara att åka hem utan att ha tagit sig runt en enda bana. Vi hade iallafall tur med vädret ;D Men nu är Currys ben mycket bättre, och jag här en känsla av att morgondagen kommer  bli hur bra som helst :) I got that feeling.
Dagen började kl 7, tror vi kom hem från Mora vid 18 någonting. Usch, jag är rejält trött efter en känslosam och varm dag. Det blev även sent igår kväll, så jag ska nog faktiskt gå och lägga mig om en stund. För i morgon bär det av till Mora kl 7, om Curry är fit for fight! På´t igen... :) Nu ska jag kolla startlistorna inför i morgon, så jag kan räkna ut när jag på ett ungefär kommer hem i morgon. Kan ju vara skönt med tanke på att det blir lite kalas i morgon... för Johanna-panna fyller ju år. 2 timmar kvar av min tid som 20 åring :O Scary.

 P&K/ little J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0