saturday

varför alla dessa feta moln? Börjar tröttna ur det här enformiga vädret nu. Usch, fy och blä!
Så, nu fick jag det sagt iallafall :) Jaha, lördag idag då! Måste komma ihåg att gå på glasbanken innan den stänger... Jag och Cis ska träffas och diskutera livet över ett glas vin, eller två. Eller fler :P (Skulle tippa på det sistnämnda...) sedan får vi se vart kvällen tar oss :)

Idag är det dags för Campusfesten! Hoppas alla studenter har vädret med sig där nere i K-town :) Nästa år borde jag faktiskt gå... Det är faktiskt min sista (?) vår i Karlstad då :O Usch så vemodigt! Kommer verkligen sakna den där staden... Om jag flyttar ?! Vem har sagt att det blir så egentligen. Men man vet ju aldrig, inte med något faktiskt :) Är ju ändå 1 ½ år dit. Det går förbannat fort alltså. Jag undrar vart livet ska med mig i sådan hög hastighet! Varför så bråttom ? Hoppas på något bra i slutändan ;)
Igår somnade jag med ett stort leende på läpparna... Så himla gött :) Det var inte så längesen som jag inte såg fram emot att vakna upp till en ny dag. Men nu har det vänt, äntligen :)

Borde göra något med mig själv känner jag. Mer otränad människa får man nog leta efter tror jag... Nu gör jag ju precis ingenting! Kommer kännas tungt att dra igång. Men något borde jag faktiskt göra... springa är överskattat, för det fixar jag bara inte :P Ja hej å hå. Vad blire ? Neej, nu ska jag gå och mysa med Nicke :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0