sammanfattning

orkar inte skriva massa, så sammanfattar gårdagen i punktform. Så får ni fråga om det är något som är oklart ;P

Gårdagen bestod alltså av;
- solning
- glassätning
- baltittande (Elin var lätt finast)
- vindrickande
- grillande
- cruisning
- tröjtappning = underklädesvisande (oops :S)
- dansande
- lite bråkande
- telefonpratande (en del ja...;P)
- sovning

Fy tusingen vad kämpigt det var att gå hem i morse (idag), det var väldigt varmt. Vilket är skönt, men inte när man var i det tillståndet jag var i då. Men det gick över rätt snabbt, fick lov om inte annat, för när jag kom hem var det bara att kraga om och hugga i spaden och börja skotta sand/grus (vi håller på och gör grusgångar på gården). En riktig rivstart för mig idag alltså!
Men vid 13-tiden åkte jag och Emma ner på campingen. Blev att sola och dega, riktigt gött. Det var mycket folk där idag. En riktig kanondag :) Det är såhär det ska vara! Men nu verkar det som att resten av veckan ska bli molnig... tråkigt det.

Nästa år ska jag också gå på bal. Jag bjöd mig själv ;D Haha! Jocke tar studenten då, och jag tyckte han skulle bjuda med mig på balen. Han såg faktiskt ut att haka på den briljanta idén, risken fanns att han skulle fråga sa han. Kuligt :P Ikväll blir det massa mys, gött det! Preciiiis ;)
Neej, nu ska jag sluta sluddra på här... En dusch skulle inte sitta fel.
Höörs! Tjo


 

skön låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0