resa

håller på att kolla på resor, blir så sugen :) Något ska det bara bli iallafall. Anser att jag fick tillbaka tillräckligt på skatten så jag ska ha råd att unna mig en resa, innan skolan börjar för hösten igen :) vore toppen!  Ska man ha is i magen och ta en sista minuten ? Finns faktiskt många bra ställen och hotell för bra  priser! Tåls att funderas på :) Jag och min kära vän ska ut och se världen med nya ögon ;D

Och jag blir precis tokig på mig själv. VARFÖR i hela fridens namn sätter jag inte fart med det som ska göras ?! Det är som att min kropp/min hjärna sätter sig på tvären när det blir för mycket. Jag har åkt på ett rejält motorstopp helt enkelt!
Need some gas!

 

mysig låt :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Det är min favvo just nu..Den är så härlig=)..hur lever livet med dig då?

2009-05-13 @ 08:27:25
URL: http://carolinewickman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0