pluggpepp & väderdepp

idag har jag en bra dag :) (låter som en psykfall eller något...) Men så är iallafall fallet! Att jag har en bra dag alltså :P Har faktiskt skrivit en sida på rapporten :P Dutti J! Och börjat kolla böckerna, vad de handlar om och vad jag ska ta med. Är ju en början ändå :) och en sådan måste man ju ha.
Började dagen med att ta mig en välförtjänt sovis ;D Mamma åkte till Mora vid 9 typ, så då kom Nicke-bus in till mig. Vi sov väl till 10.30 ungefär... och vilken tid det tog innan jag fick fart på honom! Han är då en redig sömntuta :P fick lov att lyfta ner honom, han bara låg och vred sig när jag försökte väcka honom. Mattes knas :)
Om en timme ska jag och mamma åka och sola. Man kan då glömma att få någon färg i det här jävla vädret!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0