nu är det sommar

nu är det sol, nu är det koskit i hagen! Fy bubblan vad härligt det är :) Nu är den här, sommaren, som jag såå länga väntat på! Jag känner att den här sommaren kommer bli så bra. Precis alla förutsättningar finns för det :P Lycka!

Har setat ute en stund. Det blev vädligt vamt, men det är bara skönt. I morgon skulle det bli ännu varmare tydligen, får nog ta och släpa med mig Emma till campingen. För på gården går det inte att sitta när det blir sådär jättevarmt. Ska leka med min Ems ikväll också, Marcusarna m.fl. åker ju till fjollträsk idag! Elitloppet nästa :P vi får hoppas på vinst den här gången. Jag skulle få mig en ny bubbla i så fall! Haha! Så det är bara att hålla tummen ;)
Om ett tag ska jag och Nicke på en liten promenad... Tänkte jag skulle se om han är intresserad av att bada :P Hehe! Efter det bär det av till Kumbelnäs en sväng. Ska till Cissi och greja det sista på rapporten, så jag kan skicka iväg den sedan. För nu är den klar :) Ska bara fixa med sinnumrering och en framsida. Det ni ;) Det känns såå himla skönt. Precis som alla andra gånger när man är klar med sådant skit... Nu vill jag bara skicka iväg det så jag slipper skiten ett tag :P Hoppas på att jag slipper komplettering denna gång, och om jag får det får vi hoppas på att det är något lindrigt som sist!

Nästa vecka ska jag upp till cafét och träffa min nya chef. Vi ska kolla över sortimentet och så. Nu har jag iallafall talat om vad jag tycker ang. det. Så nu hoppas jag på att det bli mer "fik" av det hela. Hellre olika mackor och fikabröd att välja på, än att det bli lite av allt möjligt. Kulglassen måste få vara kvar iallafall ;D



P&K/ little J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0