måndag i K-town

och den måndagen är bra grå och trist! Cykeln har typ slut på luft i sina däck också, det upptäckte jag på vägen bort till Sommarro. Men det var bara att trampa på ändå :) Måste komma ihåg att pumpa innan jag far iväg nästa gång.. vore ju en fördel :P Först åkte vi och köpte hästmat, sedan tillbaka hit ner och vidare ut på ö:a (Hammarö). Jag fick kärringstopp i ett stoppljus! Satan vilken panik jag fick :D Haha! Men vi tog oss iväg rätt snabbt ändå :P flum...
Curry såg iallafall ut att må bra :) tjock och go var han, finns ju massa gräs i hagen. Men han får inte bli mer tjock! :O då orkar han ju inte hoppa. Kom hem strax innan kl 18.
Nu har jag ätit och duschat. Om ett tag blir det att ta en tekopp med min bästaste Cis :) 

Idag på föreläsningen:

Jag: Jag tror jag ska ha min "lingonvecka" den här veckan *viskar*
Cissi: Åh... jahaa... *suck* Vad jobbigt. Du får ta min glasstårta då!

Haha :D klockrent. Hörs kanske senare. P&K/ little J


Vi på Cisens 20 års dag, sep -08 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0