igår

vaknade jag ca. 9.30. Solen visade sin bästa sida, så jag, Nicke och mamma åt frukost ute vid härbret! Efter det blev det lite mer av den lättklädda varianten, somnade i en solstol utanför stallet. Varmt&gött :)
Vid 14-tiden åkte vi ner "på byn" och fikade. Sofie kom och hämtade mig här hemma kl 16, då var det dags för en ridtur i Våmhus-skogarna! Vilket var skitroligt, minst sagt :) Fast det höll inte min kropp med om, helst rumpen. Kommer inte bli nådigt med träningsvärk efter idag, min 3e dag på hästryggen för den här veckan. Man har nog inte vart så dåligt tränad förut som man trott...


Efter stallet var det dags att åka hem, var ashungig! Grillad fläskfilé stod på menyn. Mummmmmmmmms! När klockan hade passerat 21 kom Cissi hit, så vi tog oss en raggarrunda på byn med bubblisen :) Ut och vårlufta den lite :P Vilket visade sig behövas... Haha! Säger inget mer än så.
Innan kvällen var slut visade det sig att jag inte var så himla dålig på att kasta pil som jag trodde ;O Kan väl ändå inte ha vart enbart tur ? Jag och Marcus spöade iallafall Cissi och Marcus två gånger i rad ;D Vi får ta en match när du kommer hem Emsi <3 Så jag får bevisa att det inte var en engångsgrej ;D

Idag ska jag plugga, för igår var inte min dator på överhuvudtaget. I eftermiddag blir det ridning igen, sedan får vi se vart resten av dagen tar mig. Ha´t så bra.
P&K/ little J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0