I need..

..sol! Vart har den tagit ivägen ?! Är så fruktansvärt trött på det här kalla vädret, och massa moln som bara är ivägen! Grrr. Undra om det är såhär kallt nere i Karlstad också. Att komma hit upp i dessa tider är som att åka bra mycket mer norrut. Usch, hatar kyla och blåst! Blääääääääääää!!

När det gäller att plugga så vet jag inte vad jag håller på med heller. När det blir såhär med något som jag tycker är oerhört svårt och stort beter jag mig som en struts. Jag flyr och stoppar huvudet i sanden. Vad blire ?! Ingenting av det iallafall. Skärpning nu J!! Har inte tid att flumma omkring på det här viset. Idag har jag inte gjort ett skit, åkt ner på Orsa och hämtat Joel i skolan. Annars har jag bara lodat omkring här hemma. Visst.. jag har inte vart hemma en hel dag sedan jag kom hem, så jag kan gott vara hemma såhär en dag iallfall utan att få panik :O det skadar väl inte antar jag, men det är såhär på kvällssidan jag blir rastlös och vill hitta på en massa grejor. Blir nog att ut och gå en sväng iallafall... så man kan känna sig lite duktig! Suck på mig själv...

Vill någon se film med mig ? *blink blink*



Den här låten dunkar jag just nu. King!

Kommentarer
Postat av: E

BlinkBLINK

2009-05-12 @ 11:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0