I´m in love with a Fairytale

Norge var faktiskt bra igår :) Första gången på lääänge jag gillade vinnaren.
Idag har jag en bra dag, en riktigt bra dag :D Känns tråkigt att behöva åka till Karlstad nu, men men. Har lite att ta tag i där nere! Den här veckan måste jag leka seriös, mer än vad jag vart den här veckan. Men jag är ändå nöjd med mig själv ändå :) Har hittat tag i alla böcker, nu måste jag bara ta reda på om artikeln jag hittade på egelska är "vetenskaplig". Annars blir det ju lite tokigt... Lär ha en på svenska också.

Jaja, idag då ? Solen var ju framme nyss, men nu kom det en massa tunna moln... så typiskt. Det var faktiskt varmt idag, inga kalla vindar heller. Men man kan ju inte få allt här i livet :) Men oj vad jag är positiv idag, vad kan det bero på ? Vinet igår kanske ;O Folk är ju så nyfikna... Meeen, det är ju Orsa vi är i. Right ? :) Skrattretande.
Borde läsa lite böcker känner jag... får väl göra det då :) Have a nice day ;)




you spin my head right round,
right round ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0