hemfärd

om ett par timmar på ett ungefär är vi påväg hem med Hasse-mannen :) Synd Peppe, du får underhålla dig själv här i K-town till din skjuts går, see you in Orsa ;P
Dagens föreläsning gjorde att det snurrade runt allt ännu mer i mitt huvud... Hermeneutik, ontologi, positivism bla bla, det bara far runt massa konstiga ord uppe i huvudet på mig. Vad ska allt det där vara bra för ? Vem sitter ens och kommer på sådant, och hittar sedan på massa konstiga namn på det. Uj uj... Fast man kan ju undra vad jag skulle sätta för namn på alla mina konstiga funderingar ;P
Idag satt jag tex och funderade på varför folk väljer att äta och tugga på saker som låter, mer än andra saker man kan tugga på, när man sitter i tex en lärosal där det enbart är en person som pratar ? Alltså jag menar, då är det ju rätt tyst och alla andra hör precis varje tugga, hur det liksom bara krossas något där inne i munnen. Va blire?

Igår myste jag omkring här i lägenheten, rotade bl.a lite i min garderob. Tänkte att jag skulle dra mig en chansning och prova ett par plagg som suttit rätt tight förut. Typ som ett par jeansshorts och ett par vita jeans. Och vilken positiv överraskning! De satt perfekt :D Det stramade inte åt sådär jobbigt någonstans! Wööwöwöw! That´s what I´m talking about ;D
Jag blev alldeles till mig. Det är sådana gånger man får svar på tal att ett och annat kilo har försvunnit :) 5 toasters för det!


Det här myste jag omkring i igår, en väldigt matchande och smickrande "outfit" :P men skönt var det! (det är svårt att ta en bra bild på hela mig med webcameran, så det får duga såhär...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0