hell yeah!!

Såg att jag fått svar på min sista VFU-uppgift, I did it :D Fy satan så j*vla gött!! Hade definitivt inte pallat med ett U nu... inte i dessa hårda tider :O Jag är bäst ;) Ärligt talat så tycker jag att jag är duktig. Jag vet att det är många i klassen som får hjälp med sina arbeten/uppsatser/uppgifter av andra (ex. föräldrar), medan jag gör allt på egen hand. Stor cred till mig :) (man lär ju lämna lite plats för det egenkära ;P)

Födelesedagen igår då! Den blev lugn... var tvungen att ta itu med lite "saker" så jag valde att inte gå ut. Får hänga på en annan gång <3 Hur som så är jag nöjd med presenter och uppvaktning av alla dess slag. Blev väldigt överraskad när Blommor och blad ringde och sa att de hade blommor till mig, var ett tag sedan det kom blombud till mig :) Alltid lika uppskattat, du är bra go du E <3 Vad fick jag mer då..? En söt topp/linne från MQ (Bondelid) av Currys familj, gladiatorsandaler av min familj (får ta bilder och lägga in), en orkidé och ljuslyktor av Marcus, pengar m.m. Fint väder fick vi också. En mer än godkänd födelesedag :)

Om 4 timmar bär det av söderut. Curry och co har redan åkt. Ska väl kolla över packningen, så jag INTE glömmer de viktiga sakerna de här gången! Som böcker, busskort m.m. Klant! Trött som bara den är jag också. Har sovit till 7.15 som längst de tre senaste morgnarna... det suger kan jag tala om. Får bli tidigt i säng ikväll! Måste försöka lägga lite bättre fokus på skolan nu, sista rycket! 5 veckor kvar :D Yeeeeei!

P&K/ little J


Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Får de hjälp från föräldrarna??? Hm.. inte med själva skrivandet va? För det borde man ju inte få!! Känns ju lite dumt för en annan i såfall som kämpar som bara den. Hm.. har du fått svar på IKT-uppgiften? Det har nog inte jag!! KRAMAR

2009-05-04 @ 12:43:56
URL: http://idamaries.blogg.se/
Postat av: Natalie

Får hjälp av tex. föräldrar med arbetena? Är det på lågstadiet vi går eller? Fy så patetiskt..undrar hur sådana personer tänker..ska deras mamma kommer och hjälpa dem att jobba som lärare också sedan eller? töntigt!

2009-05-04 @ 22:26:26
URL: http://natalieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0