happenings ?

njaa... Men idag har jag iallafall fått fart på brorsan och hans måste-göra. Vi har kommit en bit på ett arbete som ska in om ett par veckor, tänkte hjälpa honom med att få till ett riktigt bra arbete någon gång. Tur han har syrran :)
När det gäller mig själv har jag bara pillat lite i mitt arbete... skrivit någon enstaka rad osv. Har inte blivit särskilt mycket alltså :O Men äh. Det hinns med.
Snart ska jag åka till Våmhus och rida, Tequila :) Ska rida en gång i helgen också, alltid skoj! Blir ju inte mycket med det nu för tid'n, tyvärr :( Men men, det kommer det med.
Lite senare ska jag troligtvis träffa Elin :) Det ska bli roligt. Och snart ska jag äta... får se vad det blir för någe idag. Igår åt vi kokt torsk med äggsås. Fy bubblan vad gott det är! Mumma :)

Nu kommer jag faktiskt inte på något mer att berätta. Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0