gårdagen

glömde att meddela att det blev film med Ems och co igår :) Välbehövligt för mig som grisat runt hemma en hel dag! Mys <3

 Nu har jag skrivit nästan en sida till på rapporten, yäääi! Vilket innebär att det är max 8 kvar ;D synd bara att det är enkelt radavstånd... Att få ihop sidorna är det minsta problemet, utan det största problemet är vad för klyftigt jag ska fylla dem med. Hatar att formulera mig sådär fint, som jag bara inte kan! Man får ju inte skriva "pratigt", samtidigt som man ska skriva som att vilken människa som helst ska förstå :O Hallå ? Aja, det ordnar sig :) *pepp*
Nu blir det fula Betty och desperata hemmafruar för hela slanten.

Fick något väldigt tänkvärt i mailen;
Du kommer till en tid I ditt liv när du inser

Vem som betyder något

Vem som aldrig gjorde det

Vem som inte kommer att göra det

Vem som alltid kommer att göra det.

Så, oroa dig inte för människor i ditt förflutna

Det finns en anledning till att de inte finns med i din framtid

Ja men faktiskt. Vem vill ha med dem att göra ? Elaka, otacksamma människ(a)or. Jag är så glad över de människor jag har i min närhet, med tiden lär man sig att se vilka man vill ha i sin framtid och inte. Livet är en skola, och lär man sig inget där, får man gå om skolan. Tänk på det!

P&K/ little J :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0