dagen efter

två vinflaskor, en cheeseburgare och en alvedon senare! Here I am ;D Asch, det var inte så farligt idag ändå. Vaknade på morgonsidan och mådde sisådär... solen låg på mitt fönster och det var satvarmt i mitt rum, vilket inte gjorde saken bättre. Lite senare, efter en stunds bearbetning, tog jag mig neråt. Åt lite yoghurt och tog en alvedon och gick upp för att dö en stund till :) Vid 11.30 gav jag med mig och gick upp... Min säng var himla skön i morse/idag :) Mycket mycket.
Men vi backar lite. Åter till kvälle/natten :) Jag och Cissi satt i våran trevliga ensamhet i Kumbelnäs och (som sagt) diskuterade livet över några glas med vin :P Melina skjutsade in oss och Helena som vi hämtade upp i Bonäs, tror vi åkte in vid tolv ? Destinationen blev iallafall Wasa, där vi röjde runt på varsina håll alla tre! Haha :D Trodde jag hade tappat bort tjejorna ett tag, hehe. Det tog sin lilla tid innan vi åkte från Wasa (av vissa anledningar) och innan vi åkte mot Orsa med mig åkte vi hem Mr. O till Hånåkni (vilket j*ävla namn?!). Vi stannade även till på donken, den där cheeseburgaren satte fin fint i magen vill jag lova ;D Tror jag stupade i säng runt 3.30... hur kunde klockan bli så mycket ? Aja. Hem kom vi allihop tillslut :)
Haha just ja, jag fick mig ett nytt smeknamn igår; Kung-Jackson. Av vilken anledning kan man ju diskutera :P Haha, säger då det jag... Det var en väl godkänd kväll iallafall :)

Söndag idag då. Känns skönt :) Det här är en sådan här bra söndag, ingen Karlstad-stress idag. Jag har bara degat runt, vart bort till mormor och morfar en sväng, setat ute i solen (äntligen) och hjälpt brorsan med en skolgrej. Och ikväll blir det mys <3 Kan inte bli bättre :) Ha en bra söndag!

P&K/ little J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0