5 toasters

till mig själv! Det var riktigt längesen jag kunde berömma mig så pass :P Men idag har jag fått riktigt bra med fart på skrivandet. Men det är ju som jag alltid sagt, jag presterar bäst under press. Och press på mig är precis vad jag har nu! Allt, och då menar jag allt också, ska vara klart om exakt en vecka! Hade jag suttit och skrivit all dötid jag haft hade jag säkert vart klar med allt nu, men jag kommer ingen vart när jag vet att "jag har tid på mig". Egentligen har det vart dåligt med tid på den här uppgiften. Eller hur (?!)  tänker väl ni, 4 veckor är väl massa tid?! Men så är inte fallet. Det här är ingen liten sketen uppsats heller! Det är så mycket som ska klaffa. Bara att leta tag i all litteratur som man får ha har tagit 2 veckor! Helt sjukt är det... men snart är det över och jag börjar se en målflagg skymtandes där framme!



Vad har jag gjort annars idag då ? Gick upp vid 9 typ. Fick lyfta Nicke ur sängen. Tog på mig lite kläder och gick ut till Tösen. Nicke fick följa med ut med henne, täcke fick hon på vilket visade sig vara rätt beslut. För det har regnat och haglat som bara den här idag! Blir såå trött på detta väder.
Åt sen frukost, blev så idag. Diskade och satte igång datorn. Sedan har jag varvat plugg med småraster. Det måste man faktiskt ha annars kör man fast, mer än vanligt :P Så nu har jag bytt dator och sitter här ett tag och funderar ett slag på hur jag ska ta mig vidare utifrån det jag hittils lyckats få ner... bläää. 7 av (max) 10 sidor är iallafall skrivna.  Det ni!

P&K/ little J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0