wtf?!

Snö?! Nej? Jag vill inte ha mer snö nu! Man får ju vara glad om all den här snön här uppe kommer försvinna lagom till skolavslutningen. (Känns det som) Jag som ska ut och rida nu! Inte så trevligt med massa snö som piskar en i ansiktet... Men man kan ju inte ha medgång med allt! Och är det endast lite snö som står i min väg så kan jag ju stå ut ;)

Blev inget hemmamys för min del igår iallafall, tänk så bra jag känner mig själv :P Benen liksom rycker ner de blir för stillasittande! Jag börjar se ett mönster. Är den gamla J borta ? Hon börjar iallafall sakta men säkert bli suddig, och försvinna mer och mer... Och inte gråter jag tårar för det :) Är bara glad att jag verkligen börjat få mig en ny vardag, ett nytt liv på något vis. Och jag kan ju säga som så, jag gillar det nyöppnade kapitlet i Johanna Jacksons liv :) Egentligen var det dags för längesen att "vända blad" och börja på ett nytt. Men tur att det blev gjort tillslut iallafall :) Det tackar vi för!


Såhär happy känner jag mig nu för tiden, haha! ;D Leva livet var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0