vår i Tingvalla

fy bubblan vad j*vla härligt! Jag och Cisen har vart ute på en promenad, och vi stannade till i parken vid museét. Förra året byggde de en slags terass/soldäck där efter älven, så där satte vi oss en stund. Solen var huuur var som helst idag! Jag blir alldeles till mig :D Älskar den här tiden på året! Man kan ju inte rå för att man är en vårmänniska, född på våren och allt ;P Sedan gick vi hem och duschade, stoppade in två maskiner  tvätt och sedan bar det av ut igen. Satt ute till tvätten var klar, så nu håller den på att torka. Ska ner och vända lite om ett tag. Efter det blir det tacos, Gossip och glass ;) En riktig toppendag, igen!

Tidigare idag, på förmiddagen rättare sagt, hade jag en storstädning inne i badrummet. Toan, handfatet och min lilla byrå åkte med på det. Jag putsade även speglarna och plockade ut allt ur badrumsskåpet och dammade där inne med. Precis innan vi gick torkade jag golvet. Så nu är det riktigt vårfint här.
Nu behöver jag inte storstäda här på ett tag. Känns riktigt bra! Bara att hålla efter nu och det är ju inte så himla svårt :) det börjar till och med komma nya skott på mina blommor. Det rullar på i medvind åt mig nu kan man säga ;) 
Jag har även skrivit en sida på en praktikuppgift, den om IKT. Nu är jag bara såå nöjd med mig själv :) duttiga J! Hoppas den här energin håller i sig ett tag nu ;O Men varför skulle den inte det ? Nu när jag har hittat en sådan fin anledning att gå upp på morgnarna också. Aaah, jag bara älskar livet <3

P&K / little J


vy mot stan


såhär mysigt har vi haft det idag, jag & min Cecilia :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0