...och Johanna hon är tlött (sjunger)

funderar på att gå och lägga mig, men känns överskattat :P varför skulle jag komma i säng i tid? Är väl något jag borde åtminstone... Kommer bli intensivt i morn, och ska man orka vara trevlig i morgon kväll så vore det smart att hoppa i säng nu. Tror fan jag gör det :O Hade inte funderat så mycket på det om jag inte hade blivit speedad av te´t :P
Annars ikväll har jag städat som sagt, duschat, plockat med massa papper och haft temys med min Cecilia <3 Vad skulle jag göra utan dig ?! :)

nu orkar jag inte skriva mer. Får se om jag hinner med att skriva något här i morgon... kanske får en lucka i mit fullspäckade schema :P det är mycket nu. Godnatt!


I morgon får jag träffa dessa tre <3

Kommentarer
Postat av: Cis

Jadu, vad skulle vi göra utan varandra !? :) Våra dagliga promenader, och våra myspysiga terep, alltid någon att prata med och alltid någon som ställer upp <3 Tomt det skulle vara utan...

2009-03-26 @ 22:28:46
Postat av: J herself

Håller med dig jag, fullt ut :) <3

2009-03-27 @ 17:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0