t.r.ö.t.t.

idag får jag faktiskt skriva att jag är trött! För såhär har min dag sett ut;

6.15 - klockan ringde.
8.00 - satt redo för morgonmöte på Hultsbersskolan.
15.05 - tog bussen hem för att äta, var hemma runt 15.30.
16.55 - tog bussen tillbaka ut till Hultsberg för att hjälpa till och titta på soarén.
21.30 - kom jag innanför dörren, och har precis duschat.

Vad tycks ? a ay to day for ? Tror inte det. Kommer sova som en prinsessa inatt kan jag lova!
Orkar inte skriver någe mer, nu får det bli en tekopp och sedan uppsöker jag min goa säng! Natti natt.

P&K / little J

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh va kul me lite ny läsning! =)

2009-03-19 @ 19:29:42
URL: http://aileen20.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0