toppbetyg

till mig själv idag. Har faktiskt putsat fönstren idag (och OJ så rena dem blev, man ser ju ut :P) och vart ute och promenerat i en timme. thumbs up!
I morgon måste jag gå upp tidigare än vad jag gjorde idag. Har lite att greja med i morgon, hade nämligen tänkt skriva ner lite på uppgiften jag gjorde i torsdags. Hade ju vart bra om man låg lite i fas, nu när vi har så många uppgifter denna praktik. Gillar att vara i tid :) var så dålig på den fronten på både högstadiet och gymnasiet. Men nu kan man då inte annat än att vara skärpt! :O Snart sommar, då får jag äntligen pusta ut. 2 ½ månad kvar på den här terminen. me like!

Nu är det dags att börja med maten. Jag och min "granne-sambo" ska äta broccolipaj idag, med kassler i :) Det gillar vi! Är det så att det är final i melodifestivalen ikväll ? Jag har inte kollat på en enda deltävling :S är faktiskt inte ett dugg intresserad heller... finalen kan man ju glo på iallafall :) så man vet vilken låt som ni skickar iväg :P





P&K/ little J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0