the good old days

Idag har jag vart effektiv! Rakat Curry (tig ca. 1½ timme) på förmiddagen och sedan red jag. Hoppade med Sofie, Emmy och Linnea. Vi har Ida och Johanna som "banpersonal" :P Fan vad kul det var! Precis som den gamla goda tiden på klubben ;) kompisar, hästar och massa flum :D old times <3 Det gick förövrigt riktigt bra att hoppa också, har fan glömt bort hur jäkla bra jag är! Haha :D skryt på högnivå.
Är rätt trött idag, för "ovanlighetens" skull. Måste lära mig att komma i säng tidigare på kvällarna. Jag är en riktig nattskrota :P och jag får även skylla på hm hm som ringde och väckte med vid en sisådär kl 3 mitt i natten. "Jag kommer och hämtar dig nu. Jag vill att du sover hos mig". Inte så passande kanske? Haha. Som tur var somnade jag om direkt iallafall. Och inte blir det någon vila och ro till veckan heller, praktik = tidiga morgnar och långa dagar. Sova får jag göra en annan dag, ett annat år eller ett annan liv ;) Nu kommer Mysan inrullandes på gården snart. Lär klä på mig lite... Ha en bra lördag, det tänker jag ha ;)

P&K/ little J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0