söndag

min dag började kl 8 (sommartid :P) Har vart ute på Hammarö och tittat på Currys träning. Det gick bra för vännen min, han sköter sig alltid :) Han hade dock fått en spark på ett ben i hagen igår, så känner mig lite smått orolig över det. Men ska ut dit på onsdag igen, så jag får kolla upp det mer då. Han ska ändå ta det lugnt tills dess. Kändes ju si sådär att lämna honom där ute idag, mamma var ledsen och då går det inte att hålla mina tårar heller. Men det blir bra det här, det ska bli bra! Kommer vara där ute ons, tors och sön kommande veckan. På söndag rider jag helt själv, ska bli gött.
Vi har även hunnit med stan en sväng idag, köpte det sista grejerna. En vas till mig bl.a. Köpte mig bl.a. en ny blomma på IKEA igår, så behövde en större vas. Shoppade även två kuddar där, 12 kr/st. och två örngott på Hemtex till dem. Har dem i min soffa nu :) Blev jättefint! Det är så vår/sommarfint i min lägenhet nu. Trivs som bara den :) Allt gammalt är utstädat. Vi går ju mot nya och lyckliga tider nu :)
Nu har jag två tävttmaskiner igång nere i tvättstugan. Söndag är en bra tvättdag tycker jag. Gillar söndagar, för det mesta iallafall. Men inte när jag är hemma i Dalarna och ska ner hit tex. Det är segt... :/  Nu har jag även tid över till lite plugg också. Varför ta det lugnt någon sekund menar jag ?! :) Är väl onödigt :O

Skriver mer sedan... P&K/ little J




Fick även en liten present av pappa. Den rosa lyktan där :) Så himla söt! Både pappa och lyktan ;D

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Tack så mycket.. ;)..

Kram

2009-03-29 @ 17:05:14
URL: http://idamaries.blogg.se/
Postat av: E

J... JAG SAKNAR DIG (L)

2009-03-30 @ 12:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0