söndag i Värmland

det var längesen jag vaknade upp en söndag här i Karlstad. Någon gång i december närmare bestämt :O så nu var det väl på tiden :P vaknade rätt tidigt idag, och nu har jag läst en bok som jag ska läsa för barnen nu i veckan. Här är man amitiös vettni, läser boken innan den ska läsas ;)

Det är rätt mycket på G i mitt liv nu. Och om jag säger som så, jag delar inte ens med mig av hälften här i bloggen. Förut skrev jag nog om det mesta, men jag tycker inte att jag behöver delge mig av mitt liv så mycket här. De som jag håller mest kär och umgås med vet, det räcker så :) här kan ju alla möjliga konstiga människor vara, som försöker luska ut det ena och det andra. Men tji fick ni! ;P Jag vill dela mitt liv och det som händer i det med dem jag tycker om, och som vill finnas i min närhet. Så ire, och så blire :)
Nu ska jag möta söndagen den 15 mars, 2009. Och det gör jag med ett leende ;D (tihi). Here I come!


P&K/ little J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0