scary

det går det ena och det andra bland barnen på skolan. Det värsta jag skulle kunna råka ut för är den berömda magsjukan :O vill inte! Men nu har jag klarat mig ännu en vecka (peppar peppar), men än är det inte över. Antar att man är mer mottaglig om man är sliten... så lika bra att gå och lägga sig i ännu bättre tid ikväll :P Jag är så dålig på´t! En sista slitdag kvar nu. Kämpa kämpa! Längtar till efter praktiken. Det har inget att göra med att jag inte trivs eller så, men det kommer finnas så mycket mer tid och ork över till "annat". Sådant som jag inte tänker nämna här ;D Tihi! Busigt.

Åkte från Hultsberg med 14.45-bussen idag. Har vart nere på stan och grejat med saker på banken bl.a. Efter det gick jag och Cisen iväg på våran promenad. Blev stora vända idag. Det börjar kännas att vi vart ute och gått (långt) i fyra dagar i rad nu. Mycket bra :) Nu har jag ätit. Pasta med en sås med räkor i, det gillas ;) I morgon kan jag iallafall se fram emot matlådan. För nu är jag bra jäkla trött på dessa matlådor!! Men hellre det, tänker inte betala pengar för att äta skolmat.
Hade tänkt städa lite lätt här, dammsuga och så bara. I morgon kommer ju mamma, pappa och Curry ner hit :) Ska bli jättespännande att se hur Curry reagerar på flytten! Den här gången känner jag mig inte ett dugg nere över att han åker hemifrån, för nu kommer jag kunna träffa honom mer än vad jag kunnat göra på länge :D Efter stallet i morgon är vi bjudna på middag hos familjen Sigvant ute på Sommarro. Det ligger här i stan, lite utanför själv "mitt i smeten" där jag bor :)
I det stora hela känns allt så himla bra och perfekt just nu. Allt löser sig, tillslut :)
Nu blir det att ta ett ryck med städningen, sedan dusch för min del. Höres senare. Tjo!






mys.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0