satuuurday

shiiiit vilken sovmorgon jag tog då, sov till 12! Brukar aldrig sova så länge när jag sover själv :O men skönt, det var det!
Cisen, ska städa idag hon. Ska jag också orka med det ? Kan ju alltid bjuda till med att torka golvet. Tar ju inte lång tid precis :P men fönstren hade definitivt behövt sig en rejäl omgång.

Förresten så har jag nog glömt att tala om att Curry troligtvis kommer flytta ner hit till Karlstad ?! Om det passar med allt som det ska passa med så blir det att han flyttar ner på prov först och främst. Sedan får vi se vad framtiden bjuder på :) Hoppas verkligen att det blir bra den här gången! Och än så länge känns allt bara så himla bra. Ska och hälsa på i stallet och kolla på flickan när hon tränar på torsdag. Bara stallet är fräscht och att hagarna är bra, så är jag nöjd. Verkar vara trevliga iallafall :) hoppas hoppas hoppas!

Lördagen den 14/4 -09, here I come!!


J saknar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0