Plutt

nu är det tredje gången inom en kort period som jag blir kallad plutt. Är jag verkligen såå liten ? :P "Det är väl bara bra, lätthanterlig!" Fick jag till svar, haha! Hur ska man ta det tro ? Valfritt antar jag :P


Skola idag då iallafall. Dag 1  på v. 10 (snart) avklarad. Och jag är trött som en gnuu! (lördagen har satt sina spår *host-host*) Jag bara måste sova i tid ikväll. Har heldag i skolan i morgon också... så om jag inte vill riskera att somna vid tangentbordet på eftermiddagens lektion, så lär jag komma i säng i någolunda tid iallafall! Om ca. 45 min får jag iallafall gå ut en sväng (i snövädret) och vakna till liv igen. Ska följa med Cissi en sväng! :) Blir nog ingen promenad idag, det blåser och snöar här :S Inge trevligt väder att promenera i.

Du som skriver dig som "Anonym" - var så god att skriva namn, så jag kan svara på dina frågor och funderingar!

Tjo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0