Not my intention

Helt galet blev det igår. Precis som planerat, och lite utöver det till och med ;O Men det gör inget :P
Gissa vem som var igång redan innan maten ? Jo jag! Så går det när alkoholen tar över :P Därför mår jag som
jag förtjänar idag, eller ja, det är faktiskt bättre nu. Men i morse var det inte nådigt, när någon drog på tvn för att se
starten i Sälen :P Jag var lixom inte riktigt på G för det då, haha! Några timmars sömn, en dusch, en halv hamburgare
senare var jag så gott som tillbaka i mitt rätta jag igen ;P Sov så gott som hela vägen ner hit till K-town idag.
(har lite att sova igen...)
Bilder kommer en annan dag. Cecilia har sin kamera hemma i Våmhus, så vi får fixa det en annan dag. Så håll ut ;) vi var
iallafall hetast på plats, haha! Med våra heta band, som är så heta på catwalken. Har ni missat det ? ;O Hahaha. Klockrent.




This was never the way I planned 
Not my intention.
I got so brave, drink in hand
Lost my discretion
It's not what I'm used to
Just wanna try you on
I'm curious, for you,
Caught my attention

- Katy Perry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0