lördag i Dalarna

lördagen den 21 mars började kl 8, för min del. Hittils har jag tagit ut hästarna och fixat klart allt i stallet, ska rida senare i eftermiddag tänkte jag. Annars händer det inte särskilt mycket, hade hoppats på sol den här helgen. Men icke :/ Hästarna ska väl ha lunch om ett tag iallafall! Så får ladda för det ;P kan vara skönt att få slippa ha massa inplanerat också, för en gångs skull. Eftersom veckorna är så fullproppade numera! Ska bli himla gött att få börja praktikvecka nr 3, så är den över snart också :) På onsdag ska jag ha hand om idrottslektionen, har en del ideér :) Blir nog bra!

Har glömt att tala om hur det gick igår! Julia, som tjejen heter, var duktig med min älskade ponny-skrutt :) Nu dök nästa problem upp, att hitta tag i någon häst som kan stå här hemma med  Tösen. För själv kan hon inte vara, min lilla tösabit. Går allt som det ska så åker Curry med mamma och pappa ner nu till veckan, på fredag! Jag är alldeles till mig :D det kommet bli så bra. Jag kommer kunna vara där ute i stallet och hjälpa till, för Julia behöver hjälp med sin andra ponny. Och jag är inte sen att tacka nej, älskar utmaningar :P Helst när det ger resultat, vilket det brukar göra. Jag litar på mina skills ;P Ett helt nytt liv har öppnat sig för mig. Och jag bara älskar det! :D Jag stormtrvis! Tänker inte tala om alltför mycket här, som sagt. Det kommer när det är moget för det :P

Nu ska jag gå och mysa med Nicke <3 P&K / lillte J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0