landat

nu har jag landat! :) Det här har vart en riktigt intensiv dag! Dagen började 6.15 (som vanligt), då var det time för praktik. Var inte där så länge idag, åkte därifrån vid 10.30 typ. Med blandade känslor :O Kommer sakna mina homies nästa vecka! Kan man minst sagt säga...Men Madde kommer iallafall tillbaka om en vecka, och resten löser sig bara fint skulle jag tippa på ;D
Har kikat på Let´s dance, lite sådär halvdåligt kanske. Men får försöka hålla koncentrationen bättre nu efter pausen :P Mamma har åkt och jobbat. Så är bara jag, pappa och Nicke hemma. Brorsan är ute och drar någonstans :P Han börjar komma ikapp syrran lite nu, men det kommer han aldrig lyckas med hur han än försöker :P
Jag tänker stupa i säng direkt efter utröstningen, för i morgon är det hästar som ska tas ut. Sedan får vi se vad jag mer ska göra i morgon.. mamma sa något om att åka till Mora. Rida ska jag hinna med, och sedan får vi se om det blir utgång eller inte. Vore ju på tiden egentligen, har ju vart lugn i två helger nu ;O Haha! Man kan ju inte låta strupen torka upp alltför mycket menar jag! (;P)

Praktiken går förövrigt bra. Veckorna bara far iväg! Gjort häflten nu :O Måste bli lite mer seriös med mina uppgifter till veckan, sätta lite fart med att skriva osv. Tror det är dags att ta fram den seriösa Johanna ett tag. Jag har bara flummat omkring nu ett bra tag :P Man skulle kunna kalla mitt tillstånd den senaste månaden för; Seriöst oseriös ;P
Men åter till verkligheten, på måndag ska jag iallafall på möte med Elevhälsan. Var på ett sådan möte förra terminen också, intressant tycker jag! Sådant fick man aldrig vara med på när jag gick BF. Lite annat nu såklart, nu ska man ju bli något på riktigt :O Jag tycker faktiskt att det är en aning skrämmande på så vis, när man är klar och ska jobba så kommer det helt plötsligt finnas en massa förväntningar på en. Är man outbildad/vikarie/praktikant osv. så finns det alltid en liten ursäkt :P Men jag vet att jag kommer fixa det, jag fixar allt. Allt jag vill fixa! Det är det som är så gött med mig ;D

Neej, godnatt på er! Tjo.


Jag & min alldeles egna Cecilia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0