kvällsfunderingar

nu är jag riktigt mätt och belåten. Tacogratäng is the shit ;P Ridit har jag också gjort. Gick bra, och det var riktigt roligt :) Full fräs i skoterspåren! We like :) Jag och Curry passar så bra ihop, precis lika galna :P Det blev en aningens svårt att få stopp på honom efter en uppförsbacke där det verkligen gick undan (tur att vi inte fick möte med en skoter). Ni som asgarvat och samtidigt försökt ta i på något vis förstår vad jag menar :P Älskar min Curry <3

Fy tusan vad sugen jag blev på att gå ut, i Karlstad på Nöjes! Det bara måste bli av någon helg framöver.  Sitter och dunkar partymusik, börjar ångra att det inte blev någon utgång ikväll. Men känner inte att Wasa lockar så mycket för tillfället, antar att det är halvdåligt med folk eftersom det är helg innan löning också. Får stå ut i två veckor till :P nästa helg kommer ju mammi och pappi ner. Likså Cissis, så det är väl inte så passande att dra ut då :O Men veckan därpå, då! Då blir det att pump it up ;P  Hoppas du får en mysig/trevlig/rolig lördagkväll!


you´ve got to pump it up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0