Fredag

Den här dagen har inte riktigt vart min. ÄN så länge. Fick lov att tanka innan jag åkte till Mora, har bara gjort det ca två gånger innan, men trodde jag skulle fixa det ändå. Visst, själva tankningen gick ju bra. Men att få upp locket var en annan historia! Visste med mig innan att locket kunde vara lite knepigt, och hur som helst så fick jag inte upp det. Högg tag i en karl där som jag tyckte såg ut att vara sån som förstår sig på det där med tanklock :P Vilket han gjorde, mer än mig såklart. Jag förklarade mig lite fint där med att locket är lite speciellt osv. Och gissa? Han vred åt det motsatta hållet som jag hela tiden hade gjort, så det där locket visade sig inte vara så "speciellt" lik förbannat :S TUR att det inte var någon heting jag fick tag i där på Statoil :P Haha! När jag väl kom till Mora så gick jag ner i fel källare (salongen ligger i en källarlokal), men tillslut så hittade jag dit! Har vart så stressad och tankspridd idag så det har inte liknat någonting. Jobb har jag också fixat, så nu är det klart! Fan vad skönt! Chefen som jag hade i somras kommer avgå efter den här säsongen, men han anställer sk. nyckelpersoner till varje avdelning; toppstuga, café, wärdshuset och andra avdelningar nere på campingen. Och jag kommer vara nyckelpersonen i cafét :) Feelin' proud! Äntligen känns det som jag har kommit i medvind igen :) Det går bra nu.

Pengar rullar in som det ska, det går bra nu.
Hennesy moet i mitt glas nu, det går bra nu.
Rysk kaviar på mitt fat, det går bra nu
det går bra nu, kompis det går bra nu.
Jag sa pengar rullar in som det ska, det går bra nu.
Grabbarna är med när jag drar, för det går bra nu.
Släng upp en hand om du känner det går bra nu,
det går bra nu, kompis det går bra nu.



Sommar -08. Musik&motor, Åse 50 år <3


Kommentarer
Postat av: Renée

Ha ha! vilken tur att du fick tag i en karl!! :D

2009-03-09 @ 14:10:45
URL: http://sjukadrommar.blogg.se/
Postat av: Johanna herself

Ja visst vare :D

2009-03-09 @ 18:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0